eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywaniezalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-25 09:35:25
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywaniezalączników do wyciągów?
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Mon, 24 Nov 2003 22:03:23 +0100, osobnik ukrywajacy sie
    pod pseudonimem "PiotrR" <w...@p...onet.pl> w wiadomosci
    <bptrri$4vd$1@nemesis.news.tpi.pl> napisal/a:

    >A co do interesów spółdzielców to juz się wypowiadałem jaki jest mój
    >interes,
    >a jak ktoś nie czytał to jego problema.

    Twoim zakichanym interesem jest sluzenie swoim klientom -
    spoldzielcom. Jesli tego nie rozumiesz, tym gorzej dla ciebie.

    >Nie chce mi się po raz dziesiąty odpowiadać na to pytanie.

    Napisales "filii BP jest kilka i nie trzeba ich szukać" w
    bpb2li$l3r$...@a...news.tpi.pl. jakim prawem chcesz ludzi zmuszac
    do pojscia do PKO BP ? [1] Bo ci tak wygodniej ? A co obchodzi
    społdzielcow twoja wygoda. TY wobec nich pelnisz sluzebna role, jak
    sie nie podoba zrezygnuj.

    BTW, prowizje za przelewy nie wynosza 10-25 zlotych, takie to istnieja
    przy wplatach gotowkowych na rachunek w obcym banku. Rozrozniasz jedno
    i drugie ?

    [1] Juz ci ktos wspomnial, ze nastepuje calkowite przejscie na Elixir.
    Z obcych bankow nie bedziesz mial papierowych potwierdzen i juz.

    Przemek