  • Data: 2008-09-05 14:09:51
    Temat: Re: Czy mBank nalicza odsetki na Emax+ zgodnie z ustawÂą?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" g9pk4n$nhs$...@n...news.neostrada.pl

    > Więc ja Ci zaprzeczę! :)

    OK. Zaprzeczenie przyjęte. :)
    (mam dobry humor, więc przyjmuję) ;)

    > Nie, w czerwcu.

    I wszystko jasne. :)

> [...]
    > 1-go, do 1-go.
    > Aby uniknąć belkowizny, 31 sierpnia wycofałem kasę z trzech kont eMax+
    > gdzie miałem kwoty quazi-antybelkowe.
    > Pomimo tego, na jednym z rachunków belkowe jednak zostało pobrane.
    > Sprawdzając dlaczego tak się stało, doszedłem właśnie do wniosku, że
    > odsetki za okres pomiędzy ostatnim dniem miesiąca, a pierwszym dniem
    > następnego miesiąca, są zaliczane do odsetek za nowy miesiąc i jest to
    > zresztą całkowicie logiczne.
    > Liczone w ten sposób odsetki zgadzają mi się co do grosza z wyliczonymi

    Czyli dzięki Tobie zaoszczędziłem kilkadziesiąt groszy,
    które bym niechybnie wydał na telefon do mBanku. Ponadto
    zaoszczędziłem dzięki Tobie sporo czasu, który bym musiał
    przeznaczyć na rozmowę z mLinią... (i ten czas jest znacznie
    cenniejszy)

    No cóż... Państwo górą na te 2 złote...
    Potrącę mBankowi -- dał mi 100 złotych na kartę kredytową. :)

    Wieczorkiem sprawdzę Twoją teorię (zakładam, że masz
    rację) i najwyraźniej spiszę te dwie belki na stratę [mBanku]...

    Dzięki za info. :) Niech nasze błędy posłużą q przestrodze innym. :)