eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy mając polskie obywatelstwo mogę założyć konto w krajach UE ?Re: Czy mając polskie obywatelstwo mogę założyć konto w krajach UE ?
  • Data: 2005-01-20 16:34:05
    Temat: Re: Czy mając polskie obywatelstwo mogę założyć konto w krajach UE ?
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert> szukaj wiadomości tego autora

    "BATman" <b...@p...ats.pl> wrote:
    > Czego będę potrzebował by założyc konto np w Niemczech ? Paszport i drugi
    > dokument wystarczą ?
    > Jakie są ograniczenia jeśli chodzi o różne funkcje i opcje kont w odniesieniu
    > do kont dla rezydentów ?
    > Jeśli ktoś ma już konto w Niemczech - jaki konkretny bank moglibyście polecić i
    > dlaczego ?
    > Będę wdzięczny za info.

    To czy możesz założyć konto w danym kraju warunkuje wiele czynników.
    Prawo wspólnotowe nie spina wszystkiego w jedną całość, często dochodzą
    jeszcze przepisy imigracyjne, które różnią się w zależności od
    państwa-członka Unii...

    W większości państw Unii potrzebny będzie rachunek za gaz itp. aby
    udokumentować więcej niż tymczasowy charakter twojego pobytu w danym
    kraju, było o tym niedawno na grupie - poszukaj w archiwum.

    Podobno konto z dostępem przez internet można stosunkowo łatwo założyć
    na Łotwie i w Estonii, spróbuj może tam?

    NP: Nehemah - "Requiem tenebrae"

    --
    Tell me that I'm a sinner
    Lay me down again