  • Data: 2004-01-27 12:53:52
    Temat: Re: Czy mbank jest rzeczywiście taki super atrakcyjny?
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze jedna drobna uwaga. Który z młodych ludzi (studentów) ma na tyle kasy
    aby jego średni "roczny osad" na ROR wynosił 2000PLN. Wyrzucając to nie
    realistyczne założenie, KB z miejsca trzeciego zajął by chyba miejsce 1!!!!!
    Oczywiście trzeba to policzyć ale są duże szanse, poniewaź KB daje
    oprocentowanie tylko 1% a mbank znacznie większe. Liczą się jednak koszty
    całkowite. Tensor1

    PS Pomijam dotychczasowe "trudności" z szybkim dostępem do KB24, ale jest z tym
    coraz lepiej. Ja przynajmniej ostatnio nie mam żadnych problemów.