    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Czy moze to ktos zweryfikowac?
    Date: Mon, 09 Aug 2010 23:45:08 +0200

    Bugatti pisze:
    > Użytkownik "Dieter" napisał w wiadomości:
    >
    > Witam ;-)

    > Gdy popatrzyłem teraz na twoje archiwalne posty z wgpw to pisałeś kiedyś
    > że:
    >
    > 1. Zadaniem Polityka jest okłamywać swoich wyborców
    > 2. Później napisałeś że głosowałeś na kogoś z PO - owszem przeprosiłeś
    > 3. Teraz mówisz że Tusk to jakieś tam przezwisko Rudy
    > 4. Krytykujesz PO a PiS jest lepszy od nich.
    >
    > Dieter a nie myślałeś żeby olać całkiem te bagno...w końcu napisałeś
    > kiedyś że poiltycy (wszyscy) to kłamcy...więc po co głosować na
> [...]

    moderatora na grupie nie ma (nie wiem czy byl - jak byl to wyjechal na
    zmywak...) i nie bedzie... zreszta zaraz by zawisl na latarni w imie
    milosci do boga lub wolnosci slowa...

    pozostaje wiec kf ;)

    co do tematow politycznych - jezeli dotykaja realnie gieldy to 3mu
    nie... ale zeby to byla dyskusja, a nie szambo...

    pozdrawiam
    SlawcioD