  • Data: 2005-03-07 09:52:07
    Temat: Re: Czy naprawdę straciłem zdolno?ć kredytową
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    news:hg6o21piouvrn4onvqms6511b7ll01bion@4ax.com...

    > aaa, jakoś przeoczyłem. To faktycznie nie ułatwi. Jak wiadomo nie od
    > dziś kredyt dają tym, którzy go nie potrzebują :-)

    To czego potrzebuja ludzie bez dochodów nazywa sie zapomoga, a ona jest
    udzielana przez inna "firme"...;-)

    Oczywiscie nie twierdze, ze nasz pytajacy przez sam fakt nieregularnych
    przychodow stracil szanse na kredyt, ale rozmowa bedzie wymagala wykazania
    ze jego "cykl koniunkturalny" rzeczywiscie jest dłuższy niż rok i ma
    _realne_ szanse na wyjscie na "plusy".
    Moze trzeba bedzie ujawnic przed bankiem inne zrodla dochodów, które
    stanowią "dupochron" na taką okoliczność. W koncu ta przywolywana "dobra
    historia rachunku" swiadczy o tym, ze jesli nie ma dochodów to jednak je
    ma...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---