eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
  • Data: 2009-10-04 15:33:20
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Stiwi pisze:
    > Bardzo dobrze podsumowałeś zalety Multibanku. Mam tam konto ponad 7 lat i
    dotychczas nie
    > spotkałem produktu lepszego. Ludzie niestety pozakładali konta w mBanku, który jest
    kilka klas
    > niżej od Multi i wrzucają produkty BRE do jednego worka.

    Niby pod jakim względem mBank jest kilka klas niżej ? Multibank od
    mBanku różni się oddziałami i gorszą ofertą (gorsze KK, tylko jeden
    rachunek oszczędnościowy). Natomiast obsługa w oddziałach jest żenująca
    więc w zasadzie takie oddziały to żadna zaleta. Mówię to oczywiście o
    "prestiżowym" rachunku Aquarius bo taki właśnie miałem.

    > W Multibanku podobnie jak koledze brakuje mi możliwości wyrobienia kart do
    rachunków
    > walutowych. Ale sądząc po wprowadzeniu takiego produktu do mBanku, jest to kwestia
    czasu.

    To coś ten czas się bardzo dłuży, bo te karty w mBanku to już raczej od
    dawna są.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1