eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ? › Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Date: Sun, 04 Oct 2009 19:09:58 +0200

    Stiwi pisze:
    > Chociażby pod względem systemu internetowego. Ten w Multibanku jest wręcz kapitalny
    > intuicujny, czego już nie da się powiedzieć o systemie mBanku.

    Kwestia gustu, dla mnie te systemy są prawie identyczne.

    > Do oddziałów chodzę rzadko, trzeba mieć sporo czasu by załatwiać w dzisiejszych
    czasach
    > jakiekolwiek rzeczy za pośrednictwem placówki, zwłaszcza jeśli możemy je zrobić
    online czy
    > telefonicznie. Natomiast kilkakrotnie jak byłem wypłacić walutę czy otworzyć
    dodatkowy rachunek,
    > nie mogę nic złego powiedzieć, choć na pewno wypłata waluty mogłaby trwać nieco
    szybciej.

    No fakt, waluty nie wpłacisz.

    > W mBanku nie wypłacisz waluty, bo nie ma placówek. I to jest te właśnie kilka klas
    niżej, co najmniej
    > jedna za system online, a druga za brak placówek. Choć na pewno znalazłbym i więcej
    zalet Multi
    > nad mbankiem.

    Pierwsza wada to wyłącznie rzecz gustu, druga może się czasem przydać
    ale nie musi (nie każdy potrzebuje wpłacać waluty).

    Poza tym weź pod uwagę zalety mBanku (większy wybór KK, które IMO są
    ciekawsze; 4 konta oszczędnościowe - w Multibanku tylko jedno; karty do
    kont walutowych).

    --
    Mithos