eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ? › Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
  • Data: 2009-10-22 22:10:19
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hbqikb$2k63$1@opal.icpnet.pl...

    > a co mi ww. moze ciekawego zaoferowac? korzystam z ich konta w wersji
    > direct i np. bankowosc elektroniczna wypada dosc blado w porownaniu z
    > Multibankiem...

    Nie mam zielonego pojecie czago oczekujesz, ale jesli kryterium jest wyglad
    serwisu transakcyjnego to raczej nic wiecej niz Multi nie bedziesz mial.
    Poza serwisem jako Citigold masz wszystkie wyplaty z bankomatow gratis,
    karte kredytowa platinum gratis, bezplatne polaczenia z teleserwisem,
    doradce, lepsze kursy walut niz 'zwykly klient', dostep do szerszej oferty
    produktow inwestycyjnych. Fajne jest to, ze czesto nie musisz jezdzic do
    oddzialu i umowic sie z doradca w innym wygodnym miejscu i nie musza to byc
    godziny pracy oddzialu. Oczywiscie czym grubszy portfel tym wiecej
    udogodnien ;).
    Moze zerknij na
    http://www.online.citibank.pl/page.do?content=cg_ser
    wisy_start