eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ? › Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
  • Data: 2009-10-23 06:18:41
    Temat: Re: Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS pisze:
    > a gdzie mozna znaleźć lepszą ofertę jak ktoś przelewa te 12kzł miesiecznie?
    > gdzie warto sie przeniesc?

    Biorąc pod uwagę, że na ROR masz kwotę, która zapewni odsetki większe
    niż 3 PLN miesięcznie to Alior.

    Doradca to loteria, Aquariusowych przetestowałem wielu i każdy był
    żenujący. W Alior znalazłem kumatego doradcę i jestem bardziej
    zadowolony niż z Multi Aquarius (choć tych słabych też jest sporo).

    --
    Mithos