    From: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Czy oni nie potrafią normalnie...
    Date: Thu, 22 Oct 2009 12:55:02 +0200

    viper pisze:
    > jak słyszy się wwypowiedź jakiegoś posłą pis to ma się wrażenie że to jest
    > według jakiej wewnętrznego sztempla... wszyscy wygłaszają płomienne mowy jak na
    > wiecu rewolucujnym pełne jakiś patetycznych frazesów... zwrot dla dobra kraju
    > musi byc użyty przynajmniej raz, no chyba że mowa o tych łobuzach
    > platformersach... jak wynika ze statystyk elektorat pisu nie kala się
    > ukończeniem przesadnej ilości szkół, ale to chyba nie powód by traktowac swój
    > elektorat jak pełną młotownię... nawet taki Migalski jak szuka żony na łamach
> [...]

    Dobrze, że słuchasz debat Sejmowych. Budująca i rzadka , jak na nasze
    warunki, postawa obywatelska.

    Ja też właśnie słucham. Debata właśnie toczy się na temat afery
    stoczniowej , której przecież nie było :)

    Zabawmy się wobec tego przez chwilę w posłów. Ty reprezentujesz PO, ja
    opozycję.

    Pytanie Opozycji:

    Proszę podać pełną nazwę, siedzibę i formę prawną inwestora z Kataru,
    który miał inwestować w Polskie stocznie. Jedno proste pytanie.

    Dla ułatwienia dodaje, że według ministra Grada, wszystkie informacje na
    ten temat znajdują się na stronie Ministerstwa i że nie chodzi o fundusz
    z Antyli, a faktycznie o podmiot z _Kataru_, który miał produkować statki.

    Odpowiedz PO....piłka po Twojej stronie Viper. Wysil się, jak przystało
    na światłego wyborcę europejskiej partii.