    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Czy oni nie potrafią normalnie...
    Date: Fri, 23 Oct 2009 09:27:11 +0200

    "pluszowy miś" <s...@g...pl> wrote:

    > Może powinno się lepiej zarządzać majątkiem, inne stocznie się
    > utrzymują.... może należałoby przeprowadzić restrukturyzację... z
    > pewnością nie powinno się likwidować, łatwo powiedzieć SL ale niestety
    > stocznie to nie forex, tam nie odnowisz pozycji. Stocznie to gałąź
    > przemysłu, tysiące dziesiątki tysięcy ludzi, podwykonawcy, złożona sieć
    > zależności, to miejsca pracy, podatki i dochód w innych miejscach...
    > ostateczny produkt jest deficytowy ale to kwestia dobrego zarządzania...
    > Trzeba zrozumieć, że tego przemysłu po likwidacji nie odbudujemy... w
> [...]

    O tym właśnie piszę. Nie ma powodu by dług Polski malał skoro wyborcy maja
    takie poglądy na gospodarkę jak Twój. Podaj jeden przykład gdzie w
    państwowej firmie był dobry kierownik i gdzie wydajność i efektywność była
    porównywalna z podobną firmą prywatną. Potrzebuje tylko jeden taki przykład.
    Państwo nie zostało wymyślone do prowadzenia działalności gospodarczej.
    Tylko w socjalizmie państwo prowadzi działalność gospodarczą, najczęściej
    deficytową.