  • Data: 2009-10-23 08:23:38
    Temat: Re: Czy oni nie potrafią normalnie...
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hbrnr2$bbt$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Źle mnie zrozumiałeś.Też chciałbym poznać wszystkie afery)Bo wszystkie
    > partie sa siebie warte.Ale wiesz ze to niemozliwe.A ta ostatnia afera nie
    > powinna byc jednak zapomniana.Bo tam są jednak mocne papiery na
    > polityków.A powoływanie komisji do sprawy od np 2002 rozmyje cała afere.
    > Ukazanie tej afery i w razie dowodów osadzenie polityków w pierdlu byłoby
    > precedensem i nastepni by sie mocno zastanowili )
    > czy dzwonić)))))))))))

    he he widzisz problem w tym, ze wskazane są konkretne podejrzenia wałków w
    temacie ze strony LSD i PIS i teraz przemilczenie tego a wyjasnienie tylko
    końcówki sprawy to dla mnie ewidentny szwindel.
    LSD - niech tylko wyjaśnią kwestię Jaskierni i czy był samotnym rycerzem
    lewicy.
    PIS - dlaczego z kilku stron projrktu zostało kilka linijek i skutecznie
    wycięto to samo, o czego wyciecie teraz nieskutecznie wnioskował Miro.
    I niech Zyta sie wytłumaczy co miała na mysli mówiąc o kontaktujacych się
    lobbystach czy że się nie mogła opedzić, cos tam mówiła zanim powiedziała ze
    nic wiecej nie powie.
    http://forum.fronda.pl/?akcja=pokaz&id=2912026
    I oczywście kwestie aktualne.

    Z mojego punktu widzenia jest oczywiste dlaczego istnieje cisnienie, żeby
    nie mówić o niczym wcześniej:)
    Nie mają nic za paznokciami, to sie nie pojawią zadne kompromitujace
    dokumenty ani zeznania.
    Proste.

    Koalicje LSD-PIS interesuje dokopanie PO a nie wyjasnienie spraw.

    A mnie interesuje jak ciąg LSD-PIS-PO grzebał przy tej sprawie która się nie
    zaczęła 2 lata temu.