eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[itunes 1/2 OT] Czy po numerze Amexa można dojść że jest on polski?Re: Czy po numerze Amexa można dojść że jest on polski?
  • Data: 2009-03-15 17:29:31
    Temat: Re: Czy po numerze Amexa można dojść że jest on polski?
    Od: "bartekk" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:f0fe76ae-f664-4286-ae0d-5c6793da9009@w34g2000yq
    m.googlegroups.com...
    > Na razie w ramach testu usiluje zalozyc psu sasiadow konto na
    > iTunes :) - wybierajac PayPal jako srodek platnosci (z tutejszym
    > adresem, ale konto Unverified, czyli bez dodanego konta albo karty).

    http://blog.konieczny.be/2008/07/31/rejestracja-w-it
    unes-bez-karty-kredytowej/

    "Jak zarejestrować konto w iTunes bez karty kredytowej?

    1. Otwórz aplikację iTunes.
    2. Kliknij na iTunes Store
    3. Wyszukaj jakąś *darmową* (to ważne!) aplikację na iPhone (np. "midomi") i
    kliknij na "Get App"
    4. W okienku które się pojawi, wybierz "Create New Account" i zacznij wypełniać
    formularz rejestracji. Na jego drugiej stronie pojawi się opcja "None", która
    umożliwi założenie konta bez podawania numeru karty kredytowej :-)"

    "Dodatkowo zyskujemy możliwość spięcia naszego konta z PayPalem. Przy okazji,
    jako kraj zamieszkania warto wybrać USA - w amerykańskim sklepie pojawia się
    więcej aplikacji niż w polskim..."

    Jako adres mozna wpisac bylejaki amerykanski adres - Ty mieszkasz w USA, to
    bedziesz wiedzial. Ja wpisalem tam swoj stary amerykanski adres.
    Zawsze mozna tez skorzystac z http://www.fakenamegenerator.com/ :)))