  • 1. Data: 2009-03-14 13:13:50
    Temat: [itunes 1/2 OT] Czy po numerze Amexa można dojść że jest on polski?
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    Usiłuję założyć konto w itunes store i już mnie ciężka nerwowość toczy...

  • 2. Data: 2009-03-14 16:05:12
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 14 Mar, 09:13, filip lach <f...@g...pl> wrote:
    > Usiłuję założyć konto w itunes store i już mnie ciężka nerwowość toczy...

    Ladnie to tak lamac prawo? ;D Toz przeciez Ci pisza:

    "You agree not to use or attempt to use the iTunes Store from outside
    of the available territory. Apple may use technologies to verify such
    compliance."

    I jak planujesz ominac sekcje "Billing Address" z juz wybranym "United
    States" w polu Country/Region?

    Odpowiadajac na pytanie postawione w tytule: przypuszczam ze tak. Tak
    jak po numerze VISA albo MC mozna dojsc ze sa polskie / irlandzkie /
    niemieckie.

  • 3. Data: 2009-03-15 08:49:49
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "filip lach" <f...@g...pl> wrote in message
    > Usiłuję założyć konto w itunes store i już mnie ciężka nerwowość toczy...

    Da sie zalozyc amerykanskie konto na iTunes nie majac zadnej karty kredytowej.
    Pozniej mozna placic np. gift cardami. Albo w ogole nie placic. Jak nie chca
    pieniedzy od Polakow to niech spieprzaja. Ja sobie radze z iPhonem bez
    koniecznosci placenia na Apple. Jak co, to pisz na priva ;)

  • 4. Data: 2009-03-15 09:33:22
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bartekk <k...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > pieniedzy od Polakow to niech spieprzaja. Ja sobie radze z iPhonem bez
    > koniecznosci placenia na Apple. Jak co, to pisz na priva ;)

    Na pewno się da. Ale ja stoję na stanowisku, że za idiotyczne prawa autorskie
    (które jako takie uważam za słuszne) nie mogą ponosić odpowiedzialności
    artyści. Dlatego wolę kupować giftcardy apple i płacić za kupon o wartości
    200USD jakieś 70 USD i móc za tę cenę ściągnąć 20 albumów niż ściągać utwory
    torrentami.

  • 5. Data: 2009-03-15 09:36:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
    > artyści. Dlatego wolę kupować giftcardy apple i płacić za kupon o wartości
    > 200USD jakieś 70 USD i móc za tę cenę ściągnąć 20 albumów niż ściągać

    Sprawdz czy DC nie przejdzie... Jesli jest wydana bezposrednio przez DC to
    mysle, ze szanse na powodzenie sa.

    MK

  • 6. Data: 2009-03-15 10:35:12
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Sprawdz czy DC nie przejdzie... Jesli jest wydana bezposrednio przez DC to
    > mysle, ze szanse na powodzenie sa.
    >
    > MK

    Próbowałem - ale nie akceptują DC... chyba, żeby próbować poprzez opcję
    "Mastercard" i wklepać numer DC ale tak to już mi się nie chciało kombinować

  • 7. Data: 2009-03-15 12:09:36
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    % <f...@g...SKASUJ-TO.pl> had the courage to write:
    > Próbowałem - ale nie akceptują DC... chyba, żeby próbować poprzez opcję
    > "Mastercard" i wklepać numer DC ale tak to już mi się nie chciało
    > kombinować

    Można spróbować założyć darmowe konto na ivobank.com, wersja np. konto
    brytyjskie albo kanadyjskie; ichnia "wirtualna karta MasterCard" przejdzie.
    Powinno się dać bez potwierdzenia adresu.

    W ogóle opcją mogą być tzw. karty wirtualne wydawane przez wiele firm na
    zachodzie. Na niektóre rynki (USA) np. PayPal ma swoją kartę wirtualną.

    k.

  • 8. Data: 2009-03-15 13:03:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Próbowałem - ale nie akceptują DC... chyba, żeby próbować poprzez opcję
    > "Mastercard" i wklepać numer DC ale tak to już mi się nie chciało
    > kombinować

    Dokladnie tak trzeba. W US karta chodzi wszedzie gdzie akceptuja MC. Jak
    bede mial chwile to sprawdze na http://www.zinio.com

    MK

  • 9. Data: 2009-03-15 13:56:32
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    MK pisze:
    > "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Dokladnie tak trzeba. W US karta chodzi wszedzie gdzie akceptuja MC. Jak
    > bede mial chwile to sprawdze na http://www.zinio.com
    >
    > MK
    Ja się spotkałem kilkukrotnie z odmową przyjęcia DC w Stanach. Visa albo
    Mastercad i ichnie wynalazki. Wiedzą, że DC powinni honorować, ale nie
    uznają.

  • 10. Data: 2009-03-15 15:04:11
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 15 Mar, 05:33, "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    > 200USD jakieś 70 USD i móc za tę cenę ściągnąć 20 albumów niż ściągać utwory

    To ja bym poprosil o "update" jak ida postepy w zakladaniu. Bo juz
    kilka osob mnie pytalo.

    Na razie w ramach testu usiluje zalozyc psu sasiadow konto na
    iTunes :) - wybierajac PayPal jako srodek platnosci (z tutejszym
    adresem, ale konto Unverified, czyli bez dodanego konta albo karty).

    No i:

    "This recipient requires that you have a valid funding source from
    United States in order to complete this transaction."