eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwCzy po wyborach może nastąpić u nas (lekkie) załamanie giełdy? › Re: Czy po wyborach moĹźenastąpić u nas (lekkie) załamaniegiełdy?
  • Data: 2009-05-20 10:44:01
    Temat: Re: Czy po wyborach możenastąpić u nas (lekkie) załamaniegiełdy?
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > viper pisze:
    > No, my akcjonariusze Prokomu wiemy , Ĺźe to dobra firma.
    >
    >  Miała teĹź bogatego brata. Kiedyś nawet, gdy jeszcze Ĺźył,
    poświęciłem
    > mu na tym forum wierszyk (w roku Pańskim 2001). Przy okazji
    > przypomnienie jak wyglądała TV publiczna w czasach przed
    > "bezprecedensowym upolitycznieniem telewizji publicznej po 2005 za
    > rządów PIS"

    czekałem na to... do pełnego wzorca brakowało mi tylko ataku na przodków albo
    na rodzinę... zastanawiałem się czy napiszesz że jej dziadek działał w Abwehrze
    czy coś o bracie... chociaż miałem cichą nadzieję że przynajmniej zmarłemu dasz
    spokój... jednak pisowcy są wszyscy jak od sztancy... zdajesz sobie sprawę, że
    jest to wyjątkowo obrzydliwe? dlatego właśnie tak nie lubię pisiorów...