  • Data: 2009-10-30 07:45:56
    Temat: Re: Czy podgląd salda bez wypłaty gotówki jest transakcją?
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz" <m...@s...org> napisał w wiadomości
    news:hcd1s7$h30$2@news.dialog.net.pl...
    On 2009.10.29 14:33, marko1a wrote:

    >Nie każda transakcja jest wypłatą.
    WIem. Może być przelew, przewalutowanie...

    >SJP: "transakcja: operacja handlowa dotycząca kupna lub sprzedaży towarów lub
    >usług"
    >Tutaj usługą było sprawdzenie salda.

    Usługa to jeszcze nie transakcja. Jedziesz autem do myjni. Myją auto, czyszczą
    dywaniki. Czy to jest transakcja?
    Nie dopiero na koniec usługi dochodzi do rozliczenia za usługę które jest
    transakcją.
    Więc dlaczego na wyciągu nie pisze "sprawdzenie salda rachunku"?

    Równie dobrze przy każdej operacji kartą płatniczą, kupując w jednym dniu buty,
    tankując benzynę, zamiast nazwy sklepu mogło by być przy każdej pozycji
    "transakcja"

    Chodzi o rzetelną informację a nie pokrętne podchody.

    Marek