    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Czy prezydentem Polski może być kandydat bez programu ?
    Date: Wed, 12 May 2010 19:39:46 +0200

    XXL wrote:

> [...]
    > że wyborcy nie chcą żadnych zmian proponowanych przez PO, do realizacji
    > wchodzi program proponowany przez PiS. Innych wniosków nie widzę. Tak
    > działa demokracja. Robione jest to czego chce większość.

    > Ewentualna wygrana J.Kaczyńskiego w wyborach prezydenckich miałaby bardzo
    > negatywne przełożenie na życie publiczne i gospodarkę w najbliższych
    > latach bo oznaczałoby to, że nie ma co liczyć na żadne sensowne reformy
    > (pod warunkiem wygrania przez PO wyborów parlamentarnych w 2011r.)
    > Gdyby wybory w 2011r. wygrał PIS to o jakichkolwiek sensownych reformach

    Według mnie to właśnie jest arogancja. Ty decydujesz co jest dobre dla
    gospodarki, oraz które reformy są sensowne? Umówiliśmy się przy konstytucji,
    że większość, która pójdzie na wybory decyduje co jest dobre, a co jest złe
    dla Polski. Polska to nie plama na mapie tylko miejsce na ziemi gdzie żyją
    ludzie. Jedni chcą tego inni czego innego Decyduje aktywna większość.

    > Ewentualna wygrana B.Komorowskiego będzie miała sens tylko wtedy gdy
    > wybory w 2011r. wygra PO z dobrym wynikiem i przyspieszy niezbędne reformy
    > zaniechane bądź pominięte w obecnej kadencji rządu D.Tuska z powodu
    > kryzysu i groźby prezydenckiego veta L.Kaczyńskiego.

    Niezbędne dla kogo? Dla Ciebie? A ilu jest takich jak Ty? Właśnie. Policzymy
    się przy urnie. Może to zupełnie zbędne reformy dla tych co pójdą do
    wyborów.