  • Data: 2010-05-13 06:58:07
    Temat: Re: Czy prezydentem Polski może być kandydat bez programu ?
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy kandydat PIS-u w wyborach prezydenckich J.Kaczyński ma jakikolwiek spójny
    > i sensowny program dla Polski i Polaków w XXI wieku?

    Kurwa jakby czytać Gazetę Wyborczą.... Ech...

    Co mi mówią, co widzę, co czuję (3)
    http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2010/05/13/co-mi-mowia
    -co-widze-co-czuje-3/

    "[...] Ostatnią stronę "Gazety Wyborczej" z 10 maja, na której jej
    dział ekonomiczny zamieszcza porównanie głównych kandydatów na
    prezydenta, co ich wybór oznaczać może dla gospodarki. Oczywiście, z
    zestawienia wynika jasno, że Bronisław Komorowski jest kandydatem
    przyjaznym wolnemu rynkowi i wolności gospodarczej, a Kaczyński wręcz
    przeciwnie. Trudno się zorientować, na jakiej podstawie Komorowskiemu
    przypisane zostały słuszne poglądy, bo z gospodarką miał zawsze mało
    do czynienia i niewiele się wypowiadał. Łatwo natomiast zauważyć, że
    dział ekonomiczny gazety stosunek do gospodarki Kaczyńskiego określa
    na podstawie faktu, iż jeszcze jako premier nie miał on konta w banku
    i wypowiadał się o różnych biznesmenach z podejrzliwością. O tym, co
    jako premier zrobił dla polskiej gospodarki - ani słowa. Zwłaszcza ani
    słowa o obniżce podatków i składki rentowej oraz powściągnięciu
    nadmiernego entuzjazmu w jak najszybszym wchodzeniu do strefy euro.
    Kiedyś pisałem, że dział ekonomiczny "Wyborczej" jest, w
    przeciwieństwie do informacji i komentarzy politycznych, redagowany
    uczciwie. Przepraszam. [...]".

    Sławku gdzie schowałeś legitymację partyjną tatusia, do której
    codziennie wznosisz pokłony ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/