eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy próbował ktoś negocjować opłatę za KK z BZWBK?Re: Czy próbował ktoś negocjować opłatę za KK z BZWBK?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "dana" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy próbował ktoś negocjować opłatę za KK z BZWBK?
    Date: Thu, 21 Feb 2008 12:40:55 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <fpjnt2$n49$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fpjhb8$r3l$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-ip210-90.crowley.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1203593954 23689 85.128.90.210 (21 Feb 2008 11:39:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Feb 2008 11:39:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1807
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1807
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:438884
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > Czy ktoś próbował wynegocjować zwolnienie z opłaty rocznej za KK w BZWBK?
    > Brakuje mi troszkę do zwolnienia z opłaty za obroty na karcie, a z samej
    > karty jestem zadowolony.

    Miałam niskie obroty na karcie, ale przechodząc obok zaszłam do banku i
    zapytałam, czy mogę liczyc na obniżenie opłaty. W okienku od ręki anulowano
    mi połowę i zaproponowano, abym napisała gdzieś tam pismo, to jest szansa,
    że wytarguję jeszcze więcej. Pisać nie chciało mi się, ale i tak byłam
    zadowolona, bo z karty mało korzystałam.

    I jeszcze dygresja
    Zupełnie inaczej załatwił mnie Lukas. Ich karta była moją podstawową i
    obroty miałam bliskie limitu na zwolnienie z opłaty. Napisałam prośbę o
    anulowanie opłaty z zaznaczeniem, że w przeciwnym razie rezygnuję z karty.
    Ponieważ w tym samym czasie mieli promocję z 50zł, na które łowili nowych
    klientów, sądziłam, że zamiast złowić nowego, mogą zatrzymać starego
    klienta. Myliłam się bardzo. Zlikwidowałam więc konto i kartę u nich. A że
    poprawiło mi sie ostatnio, to inne banki maja z tego zysk :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1