eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy próbował ktoś negocjować opłatę za KK z BZWBK?Re: Czy próbował ktoś negocjować opłatę za KK z BZWBK?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Znacznik" <z...@T...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy próbował ktoś negocjować opłatę za KK z BZWBK?
    Date: Fri, 22 Feb 2008 14:09:25 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <fpmhif$m8$1@news.onet.pl>
    References: <fpjhb8$r3l$1@news.onet.pl> <fpjnt2$n49$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <fpk86t$6n7$1@news.onet.pl> <fpm1uo$puj$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.168.106.41
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1203685775 712 83.168.106.41 (22 Feb 2008 13:09:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Feb 2008 13:09:35 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Sender: mfkASFkQR72kabIsAYRcag==
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:439006
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "dana" napisał w wiadomości

    >
    > Mój przypadek miał miejsce w Gdyni, a obroty miałam naprawdę niewielkie.
    >

    Dobra zadzwoniłem dzisiaj na infolinię do KK i rzeczywiście poinformowano
    mnie że jest taka procedura ale mogę to załatwić tylko w oddziale. No to
    pojechałem do oddziału. A tam: Nie ma takiej procedury, sprawdzę u
    kierownik. Kierownik: nie ma takiej procedury, skąd ma Pan taką informację.
    No to zapronowałem że zadzwonię przy nich na infolinię to może się czegoś
    dowiedzą. Na to kierownik: ja nie mam czasu idę na urlop. Poczułem się
    jakbym przeniósł się o epokę wstecz. Ale nie dałem za wygraną, wyszedłem z
    oddziału i dzwonię. I znów informacja że jest procedura! Zapisałem tylko
    nazwisko osoby przy telefonie. Wracam do oddziału i mówię że rozmawiałem z
    taką osobą i jednak jest procedura. Ok, pracownik oddziału dzwoni na
    infolinię, szuka osoby którą podałem i po kilku minutach dowiaduje się że
    jednak jest procedura. Koniec rozmowy z infolinią wyglądał tak: ...a
    pracowała Pani kiedyś w oddziale!? Czyli jeszcze infolinii się też dostało
    za to że podaje prawdziwą informację. Ale to nie koniec, jest już numer
    procedury, jest potwierdzenie takiej możliwości. A jakie słyszę rozwiązanie?
    Proszę napisać poprzez stronę WWW że chce pan kartę na kolejny rok za darmo.
    Napisałem, jednak z zastrzeżeniem że jeśli poroszą mnie o ponowne udanie się
    do oddziału, to oczywiście podjadę tam, ale tylko by zamknąć kartę.
    Zobaczymy co z tego wyjdzie.

    Podsumowując, jak ktoś tu słusznie zauważył, produkty jak dla mnie dość
    dobre i nowoczesne, ale obsługa i procedury są chyba jeszcze w poprzedniej
    epoce.

    Pozdrawiam,
    Znacznik.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1