  • Data: 2012-07-25 16:07:24
    Temat: Re: Czy przelew z KK jest transakcją bezgotówkową?
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-25 15:50, Kamil Jońca pisze:

    > Upewnij się, że to sie zaliczy do promocyjnych transakcji, za ktore
    > dostaniesz czytnik. W
    > poprzedniej edycji liczyły się tylko transakcje w terminalu.

    > O ile nic się nie zmieniło to tak.

    Znalazłem w regulaminie

    2. Przez transakcje bezgotówkowe rozumie sie:
    a) zapłate za towary lub usługi przy uDyciu karty World MasterCard ,
    b) zapłate za towary lub usługi przy uDyciu danych karty, bez fizycznego
    okazania karty,
    tj. transakcje dokonana przez telefon, Internet lub zamówienie pocztowe,
    przelew z
    rachunku karty oraz płatnosci karta w ramach usługi mTransfer z wyłaczeniem
    transakcji typu Quasi cash (transakcje sprzedaDy towaru lub usługi, które sa
    bezposrednio wymienialne na gotówke, np. gry losowe lub hazardowe),

    Wygląda, że przelew jest OK.
    A czy przelew ma również odroczoną płatność?
    Jeśli tak, to można przelać na własne konto i jeszcze zarobić na
    procentach przez te 50 parę dni :)

    Ryba