  • Data: 2011-08-07 06:41:21
    Temat: Re: Czy rynki akcji i surowców są już w bessie ?
    Od: " XXL" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na kłamstwach i przeinaczeniach nie zbudujesz tutaj swojego autorytetu !!!
    Wklej linka potwierdzającego, że tak napisałem.
    Twierdziłem tylko z pełnym przekonaniem, że Twoja teza o tym że w Polsce
    mogłaby się powtórzyć sytuacja Japonii gdzie od 20 lat trwa bessa jest
    niemożliwa i absurdalna bo aktualne wyceny akcji i perspektywy rozwoju
    polskiej gospodarki są zupełnie inne niż miała Japonia 20 lat temu.

    p.s. Poza tym bardzo dziwię się, że to akurat Ty zabierasz tutaj głos po
    swojej prognozie sprzed roku gdzie zakładałeś spadek WIG20 w okolicach marca
    2011r. do poziomu 1700-1900 pkt wypisując jakieś naciągane teorie o "wysyceniu".