  • Data: 2002-06-20 14:24:53
    Temat: Re: Czy są % po przelewie ?
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Palka" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
    news:3D11B98F.5050802@interia.KILLSPAM.pl...
    > Jeżeli robię w mBanku przelew na dziś ale po południu, więc na pewno
    pójdzie
    > dopiero jutro to czy te środki są oprocentowane jeszcze w mBanku czy też
    > sponsoruję czyjś wyjazd na Majorkę ?
    > Saldo od razu jest obciążane mimo, że przelew pójdzie porannym ELIXIREM
    :-(

    Sponsorujesz w ten sposob bank, a wiec posrednio takze w pewnej czesci jego
    klientow, a wiec posrednio w pewnej czesci takze i mnie. Dziekuje Ci za to.
    Gdybys chcial chwilowo przestac mnie sponsorowac, polecam zlecanie przelewu
    z data kiedy chcesz zeby sie wykonal (jako przyszlego).

    pozdrawiam, Marek