eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy spłącając kredyt hipoteczny we CHF w POK.BP istnieje możliwość wpłat rat w walucie (chf)Re: Czy spłącając kredyt hipoteczny we CHF w POK.BP istnieje możliwość wpłat rat w walucie (chf)
  • Data: 2004-02-04 10:23:41
    Temat: Re: Czy spłącając kredyt hipoteczny we CHF w POK.BP istnieje możliwość wpłat rat w walucie (chf)
    Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Feb 2004 18:17:19 +0100, "i...@w...pl" <i...@p...onet.pl>
    wrote:

    >spłacam kredyt we frankach szwajcarskich w pkobp. Posiadam rachunek superkonto
    >tylko i wyłącznie po to aby przelicznik walut był kożystniejszy. Chciałem
    >zapytać czy jest możliwość spłaty tego kredytu w walucie. Dla przykładu kupuje
    >franki w kantorze po niższej cenie jak w banku i spłacam sobie rate.Czy tak
    >się da.??

    Ja tak robilem jakis czas temu, kiedy kurs kantorowy byl bardziej korzystny od
    bankowego. Ale potem roznica na korzysc kantoru sie zmiejszyla, za to ciagle
    mialem problemy z kupnem odpowiedniej kwoty CHF przed pierwszym, wiec zarzucilem
    te praktyke (szkoda mi czasu na latanie po kantorach i stanie w kolejce do
    kasy).
    W kazdym razie technicznie bylo to mozliwe.
    Jedna uwaga: trzeba wplacac odpowiednio wczesniej przed "dead-line", bo system
    moze "nie zauwazyc" wplaty w kasie i sprobowac sciagnac z autosplaty, wchodzac
    np. na debet.

    --
    - Maciej Kulawik ----------------