  • Data: 2009-03-29 07:54:32
    Temat: Re: Czy sumuje się straty z lat ubiegłych?
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7231755d-ddba-48b4-99d8-00ba3e72f1b3@42g2000yqk
    .googlegroups.com...
    Dziękuję za odpowiedź. Dobrze, że zwrócono uwagę, że może już nie być
    co odpisać. Miałem kiedyś 2500 zł straty, co odliczalem przez dwa lata
    od zysku, ale odliczalem zawsze połowę tej kwoty, najpierw od 560 zł
    dochodu, a potem od 2100 zł dochodu. Nie wiem czy już w takim razie
    odliczyłem wszystko, czy odliczyłem połowe tej kwoty tj. 560 zł. a
    później 1250 zł.

    560 to połowa kwoty?

    Poza tym zamiast pytać o to w Internecie idź do biura rachunkowego, gdzie za
    kilkadziesiat zł zrobią Ci to profesjonalnie.
    Jakas dziwna metoda jej efektem może być tylko błąd.