    From: mylogi <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Czy system bedzie dzialal w przyszlosci?
    Date: Thu, 25 Feb 2010 00:52:40 -0800 (PST)

    On 25 Lut, 09:18, mylogi <m...@g...com> wrote:

    > we wzorze brakoiwalo koncowki
    > w posdtach wyzej bylo wytlumaczone
    >
    > oss=0,3 troche malo
    > ja uznaje ze 0,5 min
    >
    > gdyby n iebylo belki
    > nie bylo roznicy miedzy teoria o prqaktyka, nie bylo awarii pradu,
    > netu, nadzwyczajnych wydarzen
    > czlowiek mial nature robota
    > to oss=0,3 bylby wystarczajacy

    Ja licze tak
    pierw licze W/L = sredni zysk/srednia strata*-1
    a potem OSS = trafnosc*W/L - nietrafnosc
    nietrafnosc czyli ( 1-trafnosci)

    tak jak wczesniej policzyles to chyba wychodzi sredni zysk na
    wszystkie transakcje
    i jak jest 1.8 to znaczy ze w praktyce nie zrealizaujesz zyskownosci
    po poslizgi i inne plagi Ci odbiora zysk
    suma zysku/ilosc wszystkich transakcji powinien byc powyzej 10 pkt
    zeby bylo bezpiecznie