  • Data: 2002-04-06 19:35:39
    Temat: Re: Czy system lgnet lub nordea jest online?
    Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@p...onet.pl wrote:

    > Tak jak w temacie, ale interesuje mnie cały ich system, tzn oddział-internet-
    > karta. Czy jak wpłacę w odziale kasę, czy będzie ją mógł ktoś wyciągnąć po
    > chwili w bankomacie za granicą?

    w LG nie wiem jak z wyplatami z zagranicznych bankomatow, ale srodki
    widoczne sa na koncie w momencie wplaty

    > Albo czy jest praktycznie możliwe zrobienie
    > niedozwolonego debet?

    kiedys pytalem o to LG i dostalem odpowiedz ze zrobienie denetu jest
    mozliwe

    1. Przy naliczaniu prowizji np. od wypłaty gotówki z bankomatu
    2. rozliczenie transakcji dokonanej kartą Maestro (nie dopytywalem o
    szcegoly,
    ale wydaje mi sie ze chodzi o roznice kursu waluty, blokada srodkow
    zakladana jest na 7 dni)