eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwCzy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego..... › Re: Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
  • Data: 2012-01-26 19:09:47
    Temat: Re: Czy szlag wreszcie trafi wielkopomne reformy naszego eurodeputowanego.....
    Od: "Maniek" <a...@d...ed> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jfr212$a1j$1@inews.gazeta.pl...
    > Ja już dość dawno wyrosłem z wieku w którym ma się idoli.
    > Jeśli masz na myśli prof. Buzka to owszem oceniam go pozytywnie jako osobę
    > publiczną, która starała się coś w Polsce zmienić na lepsze. Czy mu si to
    > udało to już inna sprawa.
    > Przypominam Ci tylko dla porządku, że uzyskał on największe poparcie ze
    > wszystkich polskich kandydatów w wyborach do Parlamentu Europejskiego.
    > Więc jest oczywiste, że Polacy nie ocenili go negatywnie.

    Ludzie mają krótką pamięć - pamiętasz jak to było za AWS, i kim był Buzek
    względem Krzaklewskiego? Moim zdaniem nic się nie zmieniło bo cytując
    Machiavellego "Tych, którzy stają się zależnymi, należy honorować i miłować,
    zwłaszcza gdy nie są chciwi" - ten sam tłoczek, w tej samej strzykawce tylko
    w innych rękach.