  • Date: Fri, 01 Sep 2006 11:51:48 +0200
    From: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy tak jest w kazdym banku? (Inteligo)

    Mikolaj 'strOOs' Zacharow pisze:

    > Witam.
    > Juz ktorys raz z kolei mi sie zdarzylo ze nie moglem (rano) wyjac
    > pieniedzy z bankomatu. Okazywalo sie, ze na koncie nie ma srodkow.
    > Dzis mila Pani z Inteligo wyjasnila mi, ze oni 8-10 codziennie rano
    > aktualizuja wyplaty zbankomatow i jak o np 8.00 nalicza mi, ze
    > wyplacilem pieniadze to dopiero np o 10.00 bede mial zdjeta blokade,
    > wiec przez 2 godziny nie mam dostepu do rownowartosci wyplaty.

    Dokładnie to samo zauważyłem od kilku miesięcy. Po zaksięgowaniu wypłat z
    bankomatu blokada środków schodzi po kilku godzinach - wynika z tego, że
    środki dostępne pomniejszone są o kwotę dwukrotnie większą niż wypłata z
    bankomatu.

    > Wiec tu pada pytanie: czy inne banki tez tak maja?

    Nie spotkałem się z takim przypadkiem.

    > Wczesniej nie bylo
    > to tak uciazliwe, ale teraz rozliczam wiekszosc rzeczy rano i denerwuje
    > mnie jak okazuje sie, ze nagle jestem niewyplacalny majac wciaz
    > pieniadze na koncie i nie majac do nich dostepu..

    Wydaje mi się, że wcześniej po zaksięgowaniu *jakiejkolwiek* operacji
    blokada znikała od razu.

    Delikatnie ujmując - denerwująca przypadłość...

    --
    Grzegorz Kamionka