  • Data: 2009-04-01 12:43:02
    Temat: Re: Czy to dobry pomysł ?
    Od: Sebcio <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    b...@g...com pisze:

    > 2 miesiace temu postapilem tak samo. Wszystko niby poszlo sprawnie. Do
    > czasu gdyz zlozylem wniosek o kk aquarius przez net. czekalem 5 dni.
    > zupelnie nic sie nie dzialo. zadzwonilem na multilinie. mila kobieta
    > stwierdzila ze wystapil jakis nieprzewidziany blad techniczny i
    > wniosek z automatu zostal odrzucony(nie potrafila odpowiedziec

    Ja w Multi żadnych problemów nie miałem, bo też od czasu otwarcia konta
    z nimi się nie kontaktowałem. Dzwonił tylko ichni "osobisty doradca" by
    mi sprzedać KK. Natomiast mBank mnie definitywnie wkurzył kłamiąc mi w
    twarz, gdy czekałem tygodniami na wydanie Małej Czarnej. Najbardziej
    denerwujące było gdy każdy konsultant mówił coś, co było jawnie
    sprzeczne z stanowiskiem innego konsultanta. Po miesiącu czekania na
    jakikolwiek ruch mBanku złożyłem dyspozycję anulowania wniosku o kartę i
    powiedziałem "do widzenia Państwu".

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio