  • Data: 2007-07-04 16:21:12
    Temat: Re: Czy to jest legalne 2 - przeciecie karty w sklepie
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki"

    > Pieniążków to się raczej nie opłaca przelewać.

    dlaczego nie, jak sie ma darmowe przelewy :-)
    a parę kont (do różnych celów) to wyjscie
    tansze i bezpieczniejsze niz jedno konto

    np e-pakiet ma darmowe przelewy i bankomaty
    ale za PZ Fortis zdziera najwiecej w całej Polsce
    i za granicą też ma kiepskie kursy
    - do pary dobre jest konto z darmowym PZ
    (u mnie np w DB ale kilka banków tez ma darmowe)
    Inteligo dobre na zakupy w internecie
    Toyota bank na razie w fazie testow ale tesz nic nie kosztuje :-)
    *** blad ***