eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy to jest normalne?Re: Czy to jest normalne?
  • Data: 2021-11-22 11:26:07
    Temat: Re: Czy to jest normalne?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    niedziela, 21 listopada 2021 o 23:38:16 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):
    > W dniu 21.11.2021 o 23:25, Robert Tomasik pisze:
    > > W dniu 21.11.2021 o 22:29, Michał Jankowski pisze:
    > >
    > >>>> że jak się poda w internecie zły numer cvv, to transakcja przechodzi
    > >>>> całą procedurę weryfikacji (kod w aplikacji etc), wyświetla
    > >>>> potwierdzenie sukcesu i dopiero w następnym kroku transakcja okazuje
    > >>>> się nieudana?
    > >>> Procedura weryfikacji polega na sprawdzeniu, czy podałeś odpowiedni
    > >>> dane. Dopiero po jej pozytywnym wyniku jest odpytywany bank i tu się
    > >>> okazuje, że nie przejdzie. Powodem może być niezgodność danych albo
    > >>> brak środków.
    > >> Nic nie zrozumiałeś.
    > >
    > > Z tego, co sam napisałem, czy z tego, co Ty napisałeś, czy w ogóle w
    > > całokształcie?
    > >
    > Jeżeli uważasz, że BANK się dowiaduje o transakcji dopiero po
    > zatwierdzeniu w APLIKACJI TEGO BANKU to znaczy, że nie rozumiesz.

    Ale napisz jeszcze, kto (bank, sklep, pośrednik typu payU) "wyświetla potwierdzenie
    sukcesu",
    a kto "dopiero w następnym kroku transakcja okazuje się nieudana"?
    Może ten "sukces" to tylko sukces potwierdzenia (prawidłowy pin czy też odcisk/japa,
    jeśli potwierdzenie apką), a komplet danych (czyli wszystkie dane karty +
    potwierdzenie) bank weryfikuje dopiero w następnym kroku.
    Może to też zależeć od banku, więc napisz, który to.

    Ja mam coś innego, ale w ten deseń - w aion wprowadzili limit "doładowań kartę" 20k
    miesięcznie i jak już doładowałem 20k, to przy kolejnych próbach w ich apce wyskakuje
    mi błąd - błąd błędny, bo nie jest to informacja, że przekroczyłem, tylko że coś nie
    zadziałało.
    Ale jednocześnie dostję maila od payU, że rozpoczęto transakcję i mogę sobie
    sprawdzić status (zwykle sprawdzam długo po godzinie, więc jest już, że transakcja
    anulowana z powodu braku wpłaty).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1