  • Data: 2011-11-30 12:29:35
    Temat: Re: Czy to już jest koniec ?
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Jak się wsadzą za handel bimbrem to posiedzisz, a jak będziesz umiał
    > stosować odpowiedni Money Menegment (nie będziesz po prostu zwykłym
    > hazardzistą którego podniecają zakłady) to zbankrutujesz na takim poziomie,
    > że odczujesz to w sposób minimalny, a dalej będziesz się cieszył wolnością

    Pokazywali w tv wiezienie. Siłownia, sala prawie kinowa, stołówka z obsługą,
    ludkowie w dresikach na podwórku sztangi podnoszą. I pojawia się się pytanie.
    Kro jest za kratami? Mnie wychodzi że ci co na zewnątrz. Co to za wolność po
    umiarkowanym bankructwie. Wybieranie ze śmietników. Córka zamiast do szkoły w
    marketach z nędzy szuka klienta co za ciastko zgodzi się żeby laskę mu
    zrobiła. To ja już wolę w dresiku sztangi podnosić.Z tzrech istniejących prawd
    podałeś tą najważniejszą. Całą prawdę. Napisałeś że jak ktoś się nauczy
    stosować odpowiedni Money Menegment to zbankrutuje. Nie ważne na jakim
    poziomie. Na giełdzie bez względu na okoliczności i trendy zarabia zawsze
    określona niewielka liczba ludzi. Reszta jest tylko po to żeby dostarczać
    kasę. Prawdopodobieństwo znalezienia się w grupie elitarnej jest niższe niż
    zero. Tylko oni maja patent na długofalowe zarabianie. Bo oni te trendy
    ustalają i nie zgadują a wiedzą co będzie jutro.