eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy to normalne?Re: Czy to normalne?
  • Message-ID: <3...@w...pl>
    Date: Sat, 22 Jun 2002 15:05:54 +0200
    From: neo <n...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:0.9.4) Gecko/20011019
    Netscape6/6.2
    X-Accept-Language: en-us
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy to normalne?
    References: <af1rt3$6uk$1@news.tpi.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: pae77.warszawa.sdi.tpnet.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Host: pae77.warszawa.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.vogel.pl 1024751549 pae77.warszawa.sdi.tpnet.pl (22 Jun 2002 15:12:29
    +0200)
    Lines: 49
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!agh.edu.
    pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.vogel.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:189430
    [ ukryj nagłówki ]

    Napewno twoim bledem bylo zle wypelnienie przelewu, musisz wziac tez pod
    uwage ze przelewy przesylane sa droga elktroniczna wiec nikt nie bedzie
    zastanawial sie gdzie chciales to wyslac. Zaden bank nie moze tez
    poprawiac twojego przelewu.
    BH napewno nie udzieli ci zadnych informacji (przynajmniej nie powinien)
    poniewaz nie jestes ich klientem.
    Sprawe powinien wyjasnic mbank i to jak najszybciej poniewaz ktos cie
    zaczyna robic w balona. Jesli przelew jest zle wypelniony poprostu wraca
    z powrotem do banku z ktorego zostal wyslany (powinno to trwac nie
    dluzej niz kilka dni).
    Moja rada: idz do mbanku, zarzadaj wyjasnienia co stalo sie z twoimi
    pieniedzmi. MBank powinien skontaktowac sie z BH i to ustalic.
    Jestes klientem mbanku wiec powinni dbac o twoje konto i przelewy.
    Jesli nie wyjasnia ci tego w przeciagu dwoch godzin zamknij konto i
    przenies sie do innego banku, np. BH
    Chyba lepiej na tym wyjdziesz




    Zbigniew Papi?ski wrote:

    > Witam,
    > W dniu 7 czerwca dokona?em przelewu z mBanku na rachunek Polkomtela w
    > Citibanku vel Banku Handlowym.
    > Jest to standardowa p?atno?ae za rachunek telefoniczny.
    > Wczoraj otrzyma?em wiadomo?ae z Polkomtela, ?e przelew do nich nie dotar? i
    > ukarano mnie standardowo 5 z? za brak op?aty w terminie.
    > Co najdziwniejsze przelew by? uprzednio zdefiniowany i wykonywany z mojego
    > rachunku mbankowego i zawsze dociera? bez problemu. Jak si? zorientowa?em,
    > mój b??d polega? na pomini?ciu jednej cyfry identyfikuj?cej Polkomtel w
    > systemie Banku Handlowego. Z pewno?ci? pracownicy BH nie mieli jednak
    > trudno?ci z okre?leniem odbiorcy przelewu na podstawie danych adresowych.
    > Nie ma raczej innego Polkomtela z Alei Jerozolimskich 81 w W-wie.
    > Po sprawdzeniu okazuje si?, ?e przelew wyszed? z mBanku i nie wróci?.
    > Nie ma go te? na koncie w Polkomtelu. Bank Handlowy vel Citibank nie chcia?
    > mi udzieliae ?adnych informacji.
    > Z?o?y?em reklamacj? w mBanku i mam nadziej?, ?e pieni?dze si? znajd?.
    > Zastanawiam si? tylko czemu tak d?ugo przetrzymuje je BH i czy to jest
    > normalna procedura?
    > No i dodam, ?e wyja?nienie tej sprawy zaj??o mi wczoraj bardzo du?o czasu.
    > Pozdrawiam
    > Zbyszek
    >
    >
    >
    >
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1