  • Data: 2006-01-05 16:46:01
    Temat: Re: Czy to oszuści?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    waldek wrote:
    > To jednak nie oszustwo. Oto co napisali z mbanku
    >
    > Witam,
    > w odpowiedzi na Pana maila chciałabym poinformować, że do klientów mBanku
    > odbywa się oddzwanianie w sprawie produktów kredytowych, przede wszystkim
    > "Karta za Podpis". Pracownicy oddzwaniający muszą dokonać identyfikacji
    > klienta na podstawie danych zawartych w systemie. Natomiast nigdy nie będzie
    > Pan poproszony o podanie identyfikatora klienta bądź haseł dostępowych.

    Niech idą na drzewo.
    Najpierw to oni sie musza zidentyfikowac na podstawie danych w "moim"
    systemie, zebym wiedzial, ze to na pewno mBank dzwoni, a nie ktos inny.
    Bez tego to im nawet koloru wykladziny w moim domu nie podam.

    Jak mi babka przez telefon poda np. 4 ostatnie cyfry mojego rachunku w
    mbanku, to może będę z nią rozmawiał i powiem jej coś więcej niż imię i
    nazwisko.