  • Data: 2013-02-08 22:10:14
    Temat: Re: Czy to pytanie jest niezrozumiałe?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    osa pisze:

    > Póki co odnoszę wrażenie, że mój (świętej pamięci) chomik więcej
    > rozumiał... teraz ósma panienka duma nad pytaniem...
    >
    > Do północy jeszcze trochę czasu, ale chyba prędzej znajdę odpowiedź na
    > to pytanie w historii rachunku, niż na tym czacie z "bankierami".

    Należy zauważyć, że odpowiedź na to pytanie może w ogóle nie istnieć. Po
    prostu reakcja systemu na taką sytuację może być "niezdefiniowana". Nie
    muszą istnieć żadne zależności wymuszające determinizm. I jeśli tak
    jest, to w zasadzie nie jest to żaden błąd. (It's not a bug, it's a
    feature!) Choć naturalnie dobrze by było, gdyby system rozliczał lokaty
    najpierw. :-)

    --
    MiCHA