eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy tylko ja mam wrazenie że banki internetowe stają się niekonkurencyjne?Re: Czy tylko ja mam wrazenie że banki internetowe stają się niekonkurencyjne?
  • Data: 2005-06-03 20:44:00
    Temat: Re: Czy tylko ja mam wrazenie że banki internetowe stają się niekonkurencyjne?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Bieńkowski wrote:
    > Bo jakoś tak po przeanalizowaniu nowej oferty Bph-u czyli konto za
    > 0,- (przy saldzie miesięcznym 2500,-), przelewy przez internet za
    > 0,-, no i jeszcze 10 dniowa lokata na 5% (przecież dostępność do kasy
    > lepsza niż przy Emaxplusie). No a np. OKO w ing 6,5% do 22 lipca?
    > Przecież to totalna miazga dla internetowych!!

    Ano.
    Tyle, ze zapominasz o innych kosztach - np karta w BPHu kosztuje. 2,5k
    miesiecznie - to oferta tez nie dla wszystkich w Polsce ;) - a tak
    bezplatnie tylko przez rok. To oprocentowanie 10 dniowki - tez promocja -
    normalnie troszeczke taniej.
    OKO - oprocentowanie promocyjne, no i to jednak rachunek oszczedniowy, a nie
    caly ROR.

    Ale tak - dla ludzi swiadomych, internautow - oferta jak znalazl. No ale
    tych jest wciaz powiedzmy te 2 miliony ;) Co z reszta?

    Zadbaj o swoje pieniądze!