eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
  • Data: 2005-07-11 17:06:40
    Temat: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Od: " " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    $$Szalony_Kapelusznik$$ <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> napisał
    (a):

    >
    > Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > news:dau16o$cp6$1@inews.gazeta.pl...
    > > <n...@g...pl> wrote:
    > >
    > >> pieprzone infolinie, help line, hot line, sex line i inne takowe twory.
    > >> Nie
    > >
    > >> i czesto kryja swoja niekompetencje, ze wydra na Ciebie paszcze.
    > >> Piprzenie
    > >
    > >> jest tylko i wylacznie marketingowym belkotem, ktory kryje chujowa wrecz
    > >> obsluge w MB, ktory jest do dupy.
    > >
    > > Temu Panu juz podziekujemy...
    >
    > Niby za co?
    > Uczciwie opisal (acz trzeba przyznac, ze dosc skrotowo) jakosc Multibanku
    i
    > obslugi jaka oferuje...
    > ....a ze w prostych zolnierskich slowach... mnie nie razi
    >
    > MAd Hat
    > ter
    >
    >

    Tutaj juz tak jest...
    Jesli nie zgadzasz sie z Guru, to cie zaczynaja wyzywac. Czasami to mam
    wrazenie, ze pisze z pracownikami Multi, ktorzy czaja sie gdzie po drugiej
    stronie w kablach pelnych kurzu.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1