  • Data: 2002-10-09 11:44:34
    Temat: Re: Czy warto - Citibank...
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Malicki wrote:

    > Widze ze naleze do nielicznych tutaj zadowolonych ale to jest normalne, ze
    > na swiecie ludzie opisuja swoje problemy (niezadowolenie) i po to tez sa
    > grupy dyskusyjne.

    Należysz do nielicznych zadowolonych z banku jako takiego
    (przejrzyj archiwum), nikt raczej nie kwestionuje funkcjonalnosci
    ich KK.
    A co do problemów z Citi zdecydowanie przejrzyj sobie archiwum :-)
    Jak na razie jeszcze nie opisywałem problemów z tego prostego powodu,
    ze od czasu jak pozbyłem się konta w Citi ich mam nieco mniej ;-)
    A z tymi które miałem poradziłem sobie bez opisywania na grupie.

    > Nie wiem jaka jest karta Lucasa ale w Polsce ludziska czesto myla KK z K
    > typu debt lub charge.

    mam zwyczaj sprawdzać co pisze ;-) poczytaj sobie:

    http://www.lukas.pl/oferta_visaclassic_tabela1.asp

    http://www.lukas.pl/oferta_visaclassic.asp

    Nie ma tak miłych warunków ubezpieczenia jak KK Citi,
    nie mniej jest to KK, a nie obciążeniówka czy charge.

    > Moze zadajesz zbyt fachowe pytania. Ja probuje porownac np. do Call Center
    > UPC (dawniej Wizja TV), Polkomtela lub innych. Natomiast zgadzam sie ze po
    > polaczeniu z BH to byla tragedia. IMHO pamietam te czasy w 1997 czy 1998 ze
    > jak bank cos spieprzyl to kurier przywozil butelke dobrego wina z listem z
    > przeprosinami.

    :-D
    Eee to już prehistoria ..
    A że wnikam to fakt lubie wiedzieć co się dzieje z moimi pieniędzmi.
    To chyba juz naturalne jak się za długo ta grupę czyta ;-)
    Udziela się :-)

    > no nie we wszystkich ...

    Yepp :-( pisałeś o dostepie do banku nie o wgladzie w transakcje karty
    via net, to dwie rózane rzeczy nie musze byc posiadaczem konta/rachunku
    w danym banku żeby mieć ich kartę.
    A dostęp do konta przez net to już zdecydowana wiekszosc bankow oferuje
    lub przymierza sie do wprowadzenia takiej oferty.

    Pozdr

    Ra-Ash