  • Data: 2002-10-12 12:08:54
    Temat: Re: Czy warto - Citibank...
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:di0gqugt9d1rs2j8k3h13qo8opnv7sa839@4ax.com, Wojtek Frabinski
    wrote:

    > Pewnie tak, ale malo kto sobie z tego zdaje sprawe :).

    A kto mi wyjaśni następujące zachowanie.

    U mnie było tak w jednym miesiącu: KK Lukasa: w środku okresu wypłata w
    bankomacie 1500 zł (nie ja - karta dodatkowa ;) ), prowizja za to 45zł
    zgodnie z TOiP, ja natychmiast jak się dowiedziałem (później tego samego
    dnia) przelewem wewn. wpłacam 1600 zł, ale w tym samym miesiącu transakcje
    bezgotówkowe na ok. 1800 zł, i to zadłużenie spłacam w całości w dzień
    ostatni spłaty (19 dni po zakończeniu okresu), no i nie było żadnych odsetek
    od transakcji gotówkowej. To tak się zastanawiam, skąd dobry Lukas wiedział,
    że spłacam akurat *to* zadłużenie gotówkowe, a nie np. wcześniejsze zakupy w
    sklepie?