    From: "Marcin" <k...@k...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy warto zmienic konto wspolne w mbanku na multibank
    Date: Thu, 8 May 2008 22:52:18 +0200

    Witam

    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fvvoch$2v3o$1@opal.icpnet.pl...

    > e-konto lukasa, bez -pro, kosztuje +1pln (nie minus, tylko plus!)
    > warunki dwa:
    > -wpływ sredni z ost 3 mcy 2000pln
    > -uzycie visa electron na 300 lub więcej pln miesięcznie (starczy jedna
    > transakcja 300pln)

    Tylko ze nie ma darmowego tokena, a bez tokena przelewy trzeba
    definiowac w placowce/przez telefon albo zaplacic za token.

    > jest tak, bo bank dopłaca użytkownikowi dwie premie po 1zł, obciążając
    > jedną opłatą 1zł. przetestowane, od czterech lat co miesiąc mam za konto u
    > nich dopłacane 1 zł. wzbogacam się 12pln rocznie, nie wiem czy zgłosić to
    > w us.

    Chyba bank powinien wyslac PITa :)

    BTW. Nie tak dawno Weiss dzwonil do infomacji podatkowej i wychodzilo,
    ze jak ktos dostanie rabat z racji zawodu, pracy itp. to powinien od rabatu
    zaplacic podatek, np. kierowca tira je obiad w przydroznym barze,
    gdzie kierowcy tirow maja rabat to powinien na koniec roku
    dostac PIT od restauratora a jak nie dostanie to sam policzyc
    ile zaoszczedzil i od tego zaplacic podatek. Ciekawe ile
    takich PITow wplynelo w zeszlym roku:)

    Pozdrawiam,
    Marcin