    From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy wrocic do bph ? po fuzji
    Date: Fri, 18 Apr 2008 12:10:54 +0200

    > Dziala internetowo.
    > procedury reklamacyjne - niezweryfikowane - nikt jak dotad nic nie pisal
    > (co
    > tez jest forma weryfikacji) - ale podejrzewam, ze reklamacje moga byc
    > trudne
    > do satysfakcjonujacego zalatwienia.

    mam tam konto i jak na razie nie mialem powodu, aby cokolwiek reklamowac -
    to tez o czyms swiadczy,
    nie ma debetu w koncie (ponoc mają wprowadzic), PZ nie istnieje, ale
    bankowosc elektroniczna ok,
    oprocentowanie wysokie, konto w zasadzie gratis, karta 95gr/m-c i wyplata z
    obcego bankomatu TYLKO 1 zł,
    zadnych obowiazkowych ubezpieczen itp...

    bank specjalizuje sie w szybkich kredytach gotowkowych - ale slono sobie za
    nie liczy, raz poprosilem o symulacje
    to RRSO prawie 25% ;-(

    > Tylko jako marmurek (nie wierz, jesli ktos powie, ze sa internetowi - sami
    > pracownicy juz w to nie wierza - jako podglad - to moze byc)

    he he polbank jest bankiem mocno nieinternetowym, potwierdzam to co powyzej
    fajnie jak masz blisko do placowki, bo przez net katastrofa

    pozdr.
    RobertS