  • Data: 2007-05-08 13:08:39
    Temat: Re: Czy zlozony w oddziale przelew mozna anulowac?
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin <m...@w...gazeta.pl> wrote:

    > Kurcze, to nie wyglada ciekawie. A moze oprocz przelewu jest cos
    > takiego jak wplata na konto w innym banku? Moze bredze, bo nie znam
    > terminologii, ale np. jak oplace cos na poczcie, to raczej nie moge
    > tego cofnac... czy w marmurowych bankach jest tak samo?

    Cokolwiek byś nie zrobił, póki kasa nie pojawi się na Twoim koncie, w
    Twojej historii rachunku, nie masz pewności że się ona tam znajdzie.
    Jeżeli miałby robić wpłatę gotówkową to umówcie się w oddziale banku
    gdzie masz konto, a jeśli przelew to musicie oboje mieć konto w tym
    samym banku żeby było bezpiecznie i natychmiastowo. Albo wydajesz mu
    samochód dopiero po zaksięgowaniu przelewu na Twoim koncie.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/