  • Data: 2009-11-27 09:52:11
    Temat: Re: Czym bank możeobciążyć rachunek prócz odsetek karnych
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 16:16:46 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Skoro został wypowiedziany/zamknięty to chyba nie bardzo. Ogólnie trochę
    > za dużo niejasności. Niestety błąd został zrobiony, spłata poszła.

    Nie do końca. Opisywałem kiedyś swoją przygodę z nimi nawet chyba tutaj
    na grupie. Zamykałem eurokonto a dzień, albo nawet dwa, prędzej
    wypłaciłem kasę z bankomatu. Pani posprawdzała, kartę debetową przecięła,
    wydała papier, że konto zamknięte i kazała się udać do kasy aby odebrać
    to co zostało na koncie. Po około miesiącu monit z banku z działu
    windykacji, że zalegam im ileś tam. Okazało się, że Pani nie sprawdziła/
    nie chciało jej się, że przy zamykaniu wisiała w blokadach ta transakcja
    bankomatowa. Nie chce teraz skłamać, ale o ile dobrze pamiętam
    zapłaciłem: kasa z bankomatu + odsetki karne + opłata za konto - tak
    opłata za konto, bo się okazało, że konto wcale nie jest zamknięte :)
    Także wcale się nie zdziwię jak w tym wypadku będzie podobnie ;)

    Xenocide