  • Data: 2007-07-23 16:46:21
    Temat: Re: Czym grozi Sygma?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 lipca 2007 18:33
    (autor MarekZ
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f82la7$sgb$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Wziłąeś raty nie znając oprocentowania, wziąłeś karte nie znając opłat za
    > nią? Przecież panienka sprzedająca tę ofertę, ma te dane przy sobie. :-))

    No właśnie mówiła, że nie ma i że tylko mniej więcej może oszacować.
    Poza tym, jak będę chciał kolejne coś, to warunki mogą się zmienić. Łukasz
    podaje alles na żywo. A tu płacę kartą i wybieram opcję, ale nie mam jak
    jej sprawdzić.

    > W sumie jesli prawdą się okaże to, że całość dodatkowych kosztów to 60 zł,
    > to rzeczywiście, nie ma sesnu sie bliżej interesować, szkoda na to czasu
    > przy tak symbolicznych kosztach. Jeśli tak się okaże.

    Symboliczne? Kwestia kwoty przecie....

    > Coś ty, w Lukim też panienki wola sprzedawać karty, bo prowizję mają
    > wyższą za to niż za kredyty ratalne.

    E, karty to w banku, a nie w systemach ratalnych na targowiskach.
    Przynajmniej w Medialnym Marku jak kupowałem to właśnie tak to wyglądało.

    > Lepsiejszy jesteś jakiś chyba, bo jak ja dostawałem, to system mi
    > przydzielił 500 zł. :-)

    No nie wiem czy lepsiejszy... podałem około 1300zł zarobków. Może system to
    jakoś w jakiś BIKach weryfikuje? Bo właśnie w Łukaszu ciągle się ratuję i
    zawsze regularnie spłacam.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/