  • Data: 2007-07-23 16:55:04
    Temat: Re: Czym grozi Sygma?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f82m0u$lkn$1@news.onet.pl...

    > No właśnie mówiła, że nie ma i że tylko mniej więcej może oszacować.
    > Poza tym, jak będę chciał kolejne coś, to warunki mogą się zmienić. Łukasz
    > podaje alles na żywo. A tu płacę kartą i wybieram opcję, ale nie mam jak
    > jej sprawdzić.

    Dziwne. Oprocentowanie na tej karcie jest maksymalne (4 razy lombard). Nie
    ma opłaty za uzywanie w pierwszym roku, w kolejnych 12 zł. Nie ma
    obowiązkowych ubezpieczeń, sa dwa dobrowolne. Przy ratach *chyba* nie ma
    prowizji.

    > Symboliczne? Kwestia kwoty przecie....

    Eeee, tak czy inaczej symboliczne. Przeciez bank ma jakies koszty stałe
    umowy, nawet jakbyś brał na raty coś za 100 zł. Więc przy małych sumach,
    wartość procentowa jest złudna.

    > E, karty to w banku, a nie w systemach ratalnych na targowiskach.
    > Przynajmniej w Medialnym Marku jak kupowałem to właśnie tak to wyglądało.

    Znam dziewczyny kastoramowe, więc wiem jak jest w Castoramie. W Mediaku
    myślałem, że jest podobnie.

    > No nie wiem czy lepsiejszy... podałem około 1300zł zarobków. Może system
    > jakoś w jakiś BIKach weryfikuje? Bo właśnie w Łukaszu ciągle się ratuję i
    > zawsze regularnie spłacam.

    Ja nie pamiętam ile podawałem, mozliwe że w ogóle nie podawałem takiego
    parametru, w każdym razie powiedziałem, że żadnych zaświadczeń o niczym nie
    dam. Zadeklarowałem prowadzenie działalności gospodarczej, pani się lekko
    zszokowała, że "firma" nie posiada telefonu stacjonarnego, coś tam poklikała
    i zdecydowała: 500 złotych. O nie, nie udało się aktywować karty z limitem
    500 zł za pierwszym razem, przeszkodą okazał się brak podania danych
    dotyczących źródła dochodów. A w tydzień później się już dało, bank odstapił
    od ble-ble-ble marketolenie (może dopiero wtedy zajrzeli do BIK?). :)

    marekz