eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzym się różni karta kredytowa od debetowej...Re: Czym się różni karta kredytowa od debetowej...
  • Data: 2021-07-16 15:44:19
    Temat: Re: Czym się różni karta kredytowa od debetowej...
    Od: Mac Ka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    piątek, 16 lipca 2021 o 14:57:14 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Rozumiem, że reklamacja poszła?
    > Choć w przypadku skarbonki to bardziej dla sportu, oni są jak szatnia w "Misiu".

    Wyleczyłem się trochę z reklamacji po próbach wyjaśnienia niezgodności w BNP Paribas.
    Naliczyli mi jaka niewielka kwotę odsetek, zaskoczyło mnie to, bo wszystko było
    spłacane na czas, sprawdziłem nawet kiedy spłata została zaksięgowana. Złożyłem
    reklamację, w odpowiedzi dostałem informację, że przesyłają mi kopię wyciągu (wydruk
    PDFa), złożyłem jeszcze raz reklamację bo nie wyjaśniało to skąd odsetki, w
    międzyczasie oni przenieśli karty do systemu BNP Paribas (poprzednio były w systemie
    Raiffeisena). Po pewnym czasie, przy okazji próby zamknięcia karty przez telefon,
    zapytałem co się dzieje z reklamacją, wisiała w "starym" systemie. Reklamację
    przepisano do nowego systemu, a ja zamknąłem kartę (oczywiście w oddziale). Pewnego
    dnia w gronie znajomych rozmawialiśmy o przygodach z bankami i postanowiłem się
    dowiedzieć co z tą reklamacją. Okazało się, że wisiała sobie w systemie, bo karta
    została zamknięta. Kolejne przywrócenie do życia reklamacji, jak zapewne się
    domyślasz bez odpowiedzi, mogłem się dowiedzieć tego po tym jak BNP wysłał mi SMSa,
    że zapraszają do oddziału w celu aktualizacji danych. Musiałem się dowiedzieć co
    takiego ja u nich mam, że dane muszą być zaktualizowane (okazało sie, że Optima nie
    umarła do końca), przy okazji zapytałem o reklamacje, i tu było najśmieszniej, miła
    Pani poinformowała mnie, że reklamacja została "ANULOWANA", na pytanie przez kogo nie
    chciała odpowiedzieć, a powód "bo nie miałem karty kredytowej w dniu składania
    reklamacji" :D.

    Szkoda mi czasu i zdrowia na kopanie się w koniem, po prostu każdemu polecam trzymać
    się z daleka od takich firm.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1