  • Data: 2010-05-12 23:16:53
    Temat: Re: DB i kredyt hipoteczny w Euro
    Od: Ranger <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maxsis pisze:
    > Witam, chodzi o kredyt hipoteczny na mieszkanie. Słyszałem, że w
    > Deutsche Bank PBC opłaca się, ale nigdzie na ich stronie nie widzę marży
    > ani prowizji. Gdzie to szukać? oprócz kontaktu z przedstawicielem DB?
    > żeby zrobioć sobie kalkulację?
    >
    > Poza tym, ciekawy jestem jak sądzicie, bo wydaje mi się, że przy kursie
    > ponad 4 zł/E, może się już kredyt w E opłacać?

    musisz zarabiać min. 4k netto, znaczy tyle z gospodarstwa musisz mieć
    żeby się w ogóle starać.
    Marża zależy od kwoty dochodów które muszą być przelewane na konto w db
    (25 pln/mc za obsługę!!) i oczywiście LTV.
    Marża spada przy progach dochodów do 6k, 6-12 i najlepsza dla tych
    powyżej 12k.
    Przy tej ostatniej opcji może zejść nawet poniżej 2% w Euro. No i spread
    nie najwyższy przy spłacaniu.

    Skąd jesteś?

    Pzdr
    Ranger