eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[DB] - kredyt hipoteczny EUR w Deutsche Bank - ktoś ma i może ocenić?Re: [DB] - kredyt hipoteczny EUR w Deutsche Bank - ktoś ma i może ocenić?
  • Data: 2010-03-11 08:02:48
    Temat: Re: [DB] - kredyt hipoteczny EUR w Deutsche Bank - ktoś ma i może ocenić?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W promocji marża została podniesiona o 0,1%, wydłużona okres pobierania
    prowizji za wcześniejszą spłatę? O co chodzi z tą promocją czyżby to w
    zamian za 0% prowizji?
    A jakie są warunki bez tej "promocji"?

    > ** Wysokość marży kredytu zależy od waluty kredytu, wartości LTV i
    > wybranego przez klienta konta. W przypadku zobowiązania się przez
    > Kredytobiorcę do posiadania konta w Banku i utrzymywania na nim stałych
    > deklarowanych przez Klienta wpływów marża obniżona z uwagi na rodzaj
    > konta i/lub wysokość wpływów jest podwyższona o 0,1%.

    Marża obniżona jest podwyższona o 0,1%? O co w tym biega?

    > dodatkowo:
    > - brak konta lub konto db Smart, dbNET, db Koneser - w stosunku do
    > tabeli, marża wyższa o 1 p.p.
    > - db Open - w stosunku do powyższej tabeli marża wyższa o 0,5 p.p. "

    To rozumiem, weź dbNET - ono jest bezpłatne ;-)

    > Jak w każdym banku musisz się liczyć na zmiany reguł w trakcie gry,
    > dodatkowym minusem jest wypłata po kursie sprzed 2 dni, jak spadnie to
    > zbraknie ci kasy i będziesz musiał dołożyć.

    A jak wzrośnie to dostaniesz od banku kasę - tak to już działa, poza tym
    ja mogłem sobie wybrać dzień, w którym miał zostać uruchomiony kredyt
    czyli widziałem kurs i mówiłem czy chce czy czekamy

    > Powiedziałbym, że chujnia na maksa ale nie poznałem tego maksa jeszcze
    > więc może jest coś gorszego, może ja kiepsko trafiłem.

    U mnie poszło wszystko b.sprawnie. Z doradcą widziałem się 2x a
    wszystkie papiery przesłałem mu zeskanowane e-mailem.

    --
    pozdrawiam
    RobertS